Armade ben!

Är huvet dumt får kroppen lida!
I helgen skutta jag ju som sagt ganska vilt, och tydligen så klarade inte min kropp av det. Höften är fortfarande åt h-vete, jag kan varken gå, sitta eller ligga utan att det gör ont. Så nu har jag börjat använda morsans gamla foglossnings korsett över höfterna, haha. Det hjälper faktiskt litegrann! :)
Men det skulle vara förbannat skoj att veta vad gud tänkte när han skruvade ihop mig. Han skapade säkert kannabis dagen före och testkörde det stadigt när han greppade skruvmejseln.
Dumma dig!
Jag ska då tjurskalla mig några dagar till och se vad som händer, förhoppningsvis ger det sig snart.

Igår kom då ett paket från H&M, och jag fick bli glatt överraskad!! Kjolen som tydligen var helt slut kom ändå, så himla koko! 
På bilden är en tränings jacka, kjolen, en hårklämma med blomma på, kinky baddräkt, en top och en handväska. 
Jag har dock inte bestämt om jag ska behålla allt, man är ju tyvärr inte miljonär, haha. 
Men men :) 

Jag var då duktig och gjorde bort att göra deklaration igår, det är ju så snuskigt simpelt när man kan sköta det via datorn. 
Jag fick mig en liten skrämmare när jag skulle leta åt papperet, det var helt borta! Jag fick fan panik. 
Leta hejvilt runtom i hela lägenheten i över en timma! 
Tillslut hittade jag den under tv:n... puh.. 
Vilken mardröm. 

Och det är då underbart väder även idag, härligt härligt! Jag funderar på att sätta mig utanför lägenheten och sola, men jag vill inte träffa på en viss slags granne. 
Tack och lov att jag flyttar snart ... :P 

OH! Tvätt tid idag ja! 
Dags att va duktig då :) 
Pözzh å kjamizzzzh *
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja men vi se ju hur de bli med bytet ;D

ni verkar ju ha träffar hela tiden ju :O

2009-04-15 @ 22:56:42
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0