Att söka jobb..

Nu har jag vare med i arbetsförmedlingens jobb garanti tjosan ett tag, går på möten tre gånger i veckan och gör i allmänhet inte så mycket vettigt :P Idag satt vi mest bara och lekte, tittade på jobb i USA, Irland och Ungern, haha. Det ska man nog söka på!! ... eller så kanske inte ;)
Men nu har jag fått upp ögonen för ett helt nytt sätt att söka jobb på!
Jag kom in på denhär killens sida för nån timma sen, och jag har läst runt och skratta. Kanske det är så man ska göra när man söker jobb?? Klicka här för att komma till sidan.
Läs ansökan nr 1, hahahaha.

Ack sicken klok man :P

Nu är det då äntligen helg!
Undra vad man ska hitta på för galenskap dessa dagar :) ... fest fest fest? haha
Vi får la se!
Nu ska jag knåda mig själv, sen satsar jag på tappert försök att göra yoga.
Över och ut!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0