Bakis, trots allt!

Jag kan då fanimej aldrig sköta mig!
Jag började ju på en detox för några dagar sen, men igår glömde jag bort att man inte ska dricka sprit när man gör det. Så jag vart ju självklart ganska lättpåverkad, och nu är jag bakis som stryk! Haha.
Men men, jag har haft en skojsig helg iaf :)

Känns bara lite drygt att jag skulle vakna så himla tidigt idag, första gången jag såg efter var klockan halv fem, och jag har inte kunna somna om sen dess. Jag är fan inte normal när jag är bakis! Annat folk sov ju hela dagen och är död, jag blir mest bara störd och rastlös. 
 
För ett tag sen hittade jag åt en gammal tröja i Malånäs som jag inte kunde låta bli att ta med mig. Tro det eller ej, förra gången jag hade denhär var på ett disco i malåvännäs när jag gick tvåan!!
Jag såg en liknande sak i en mode tidning för ett tag sen, men den kostade 800 kr, haha.
Vilket fynd jag gjort! :P

Ikväll blir det då tacos i malånäs, jag LÄNGTAR!
Jag har absolut ingen mat här hemma, så det kanske inte är så svårt att lista ut varför? :) haha. Damn vad det skulle vara gott med en hambÖrgare nu!
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!

Muhaha, hoppas alla har haft en skojsig helg iaf :) Puss

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0