Det är inte lätt alla gånger

    
Elmis är en lustig liten unge, hon verka tycka att det är extremt underhållande att misshandla sin gamla moster!
(klicka på bilderna för att se större)

Idag har jag ringt runt till diverse skolor i hopp om att kunna bli lite klokare på det hela, men utan nån vidare framgång. Jag kommer inte få svar från skolan i Umeå förrns om några veckor, och skolan i Grebbestad ska ha svar på om jag ska gå där eller ej imorgon!
Så nu är det verkligen i valet och kvalet... Vettefan hur jag ska göra.
Det hade ju vare allra bäst om jag fick plugga in allting så snabbt som möjligt, och kanske börja på universitetet redan efter jul.
Ack och ve, önskedrömmar!
Livet är allt bra förvirrande.

Imorgon är det då möte och skit som gäller, hoppas det är lika fint väder då som idag så jag kan dra en till jogg :) Så ska jag väl mest troligt sätta igång att baka inför helgen, jag måste bara lura till mig pengar på nå vis så man kan betala för alla ingredienser, haha.
Det löser sig nog :)

Nu ska jag mysa ner mig själv i soffan med en morot, mmmm...
Im wild and crazy tonight!
Puss & kram

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0