En snilleblixt!

Som kanske alla vet så har jag ju blive förbannat klumpig det senaste året, fingrar och ben fummla åt höger och vänster. Det finns som egentligen inget man kan göra åt att man är klumpig, men igår kom jag på en grej! Jag ska börja rita igen!
Då träna man upp fin motoriken i fingrar och händer, så kanske jag tillslut kan lyckas få kontroll över skiten igen :) Jag har dock knappt rita en streckgubbe på tre år nu så man kan ju knappast räkna med att det blir nån vidare vacker konst, haha.
Så då är det dags att fatta pennan och hoppas på det bästa! :)
.... måste dock skaffa ett ritblock :P
Tjing tjong!!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0