Förbannade snö!

Jag fattar inte dehär!
Nyss var ju nästan all asfalt framme, och nu är det helt plötsligt vitt överallt. Hur gick det till??
Gud vad jag längtar till sommaren! ... det är typ det enda jag prata om känns det som, haha.

När det är så mycke snö blir det ju så besvärligt att ta promenader, så jag fundera på att skaffa en månads gymkort igen så man inte stanna av ännu mer. Det är bara synd att det kosta så mycke och att man inte känner nån man kan slita skrot med :P Jag måste fan skaffa nå arbetslösa kompisar!

Jag har ju pyssla med att sätta alla bilder i fotoalbum dom senaste dagarna, jag håll ÄNTLIGEN å va klar! Det är verkligen ett redigt skitgöra dedär, huvva.
Oj, det påminde mig om att jag måste fara och betala albumen på Burvalls idag, man kan ju inte betala med kort där så jag fick skriva upp det.
Wäää... jag vill inte gå ut idag!
Dumma snö ....

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0