Härliga helg!


Jepp, det vart en go helg trots allt :)
Fredagen åt jag, Mirre och Elmis middag i Malånäs, en massa mumsigt grillat!
Och igår fyllt ju fader år, så det blev som vanligt sjuka mängder tårta och gosaker. Mmmmmm :P
Så på kvällen blev det galej och skutt för hela slanten! Först grillfest hos Mr Pee, sen en sväng till borgen på kalas.
Visst, saker kunde väl ha vare aningen mer lyckad, men det går ju inte göra mycket åt.
Så himla kokobahia.

Idag har jag brottats med en mumsig baksmälla och rivsår på knäna, hade väl nästan räknat med det, haha.
Tro jag ska he mig ut på en promenad nu.
Underbara vår! :)

Puss & fis!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0