Hundvakt


Jag har haft lilla Tjoppedoppa hos mig en natt nu, och jag är fan lite förvånad över hur bra det har gått! När man är i Malånäs är hon super duper psyko dygnet runt, damp damp damp! Men nu har hon mest bara sove :) haha. Det är bara lite drygt att hon inte låter mig gå in i ett annat rum ensam ens, hon följ efter mig vars man än går, haha.
Men hon fick då ut mig på en skön morgonspromenix :)
By the way, var det inte idag det skulle börja bli så jävla fint väder????
Psyko påsk, då är man ju nästan illa tvungent att festa till lite för att dämpa sorgen över avsaknaden av sol :P ... Fyfan vilken bra orsak, haha.
Jaja, vi får väl se vad som händer ikväll.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Tjoppa och äta upp mitt påsk ägg!
Tjing tjong pillifjong!


Kommentarer
Postat av: Påskharen

Känner mej lite besviken på tjoppadora!

Hon skulle ju hålla dej vaken hela natten och ni skulle vara lika dampiga båda två!

Känner mej lite snuvad på konfekten här..

2009-04-10 @ 09:54:29
URL: http://mirjame.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0