JAG VILL!!!

Jag har så jävla mycke saker jag skulle vilja göra i sommar, men jag kommer inte kunna göra nått av det eftersom jag är dum i huvet och vill vara snäll med päronen. Så jag måste ju vara i Malånäs hela sommaren.
Visst, det är ganska glassigt att ha eget hus och så .. men om jag missar motorveckan, åsele marknan och allt sånt blir jag ju deppig.
Hoppas Tina ska dra ihop en liknande fest som förra året även denna gång, hihi.

Jag utförde just en mindre operation på mig själv, jag vill inte gå in på detaljer... men man kan säga att jag just nu saknar en stor del av nånting som normalt finns inne i kroppen, haha.
Fyfan vad man kan misstolka dedär :P

Vill baka . . . Mmmmmm .....



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0