Knäppa kropp!!

Det skulle vara förbannat skoj att veta vad som egentligen pågår med min kropp nuförtiden. Tex, nu när jag helt och hållet har börja skita i allt vad dieter heter så har jag gått ner skitmycke. Så inga kläder sitt ju som dom ska...
Visst! Jag ska inte klaga, men det är fisigt när jag just har börja fylla på sommar-garderoben. Haha.
Jaaasi.
Så har jag diverse knasigheter för mig, jag skulle lätt kunna lägga mig och sova vid 7 varje kväll. Så sjukt trött är jag! Känns lite som att jag ha börja gå i barndoms, på den tiden somnade jag alltid efter bollibomba (typ vid 7), och vaknade vid 5 på morgon och var klarvaken.
Nemas problemas!

Imorgon är det då 49års kalas som gäller.
Smaskensfillibajs!!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0