Miffat mode!


Jag förstår mig verkligen inte på folk som designar sånnahär konstigheter. Hur i hela flatters ska man kunna gå i den skon?
Haha, snacka om mysko! .. och det var då heller inte det minsta lilla snyggt :P

Jag och mor har planerat att beställa från H&M inom en snar framtid, jag har nämligen 20% på allt nu. Så det känns som att det är lika bra att passa på :)
Jag har några saker jag spanat in som fanimej ska finnas i min garderob innan sommaren!
Gud vad jag längtar efter värmen :)
Idag har jag tid på sjukan, så jag ska väl börja ladda inför det. Jag har inte vare dit sen jag fyllt 20 så jag lär ju åka på däng nu :P
Huvvaligen! .. hej hopp!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0