Mycke bakis idagis!

Jepp!
Idag har det blive ännu mer bakande! :)
Det har dock inte gått så smort som man kunnat hoppats på. Lång historia kort, jag lyckades flambera plåten med brownies!         (klicka på bilden så fatta ni nog)

Jag tänkte inte på att bakplåtspapper kunde brinna :P

Uj uj, men man fick då endel gjort! :)

Vi har även hunne med att va på födelsedags kalas idag, faster Maria fyllt år idag, så då fick man sig ännu en stor dos socker. Hur fan ska jag lyckas bli spinkig till sommaren om folk envisas med att ha kalas hela tiden??
Tro fanimej jag flytta till Kina istället och bli sumo.
Vafan, rund är ju också en form!

Jag är för lat för att skriva mer, hej svej feta tjej!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0