Mycke gojs, lite tid

Hur kommer det sig att man alltid tänker att "äh, vafan. Jag har ju gott om tid på mig. Jag gör det typ imorgon" ... Så slutar det med att man antingen inte gör det alls eller på tok för sent :P  The story of my life folk!
Men nu har jag bestämt mig för lite ytterligare förändring!
Igår betalade jag anmälningsavgiften till Grebbestad, så nu ska jag vara klar för skolstart den 31a augusti, klockan 10.00! Hahaha. Jag är ändå ganska peppad på dehär :) Så börja jag ju jobba på biblioteket vecka 20, så jag förväntar mig att malåborna ska leka smarta och hälsa på mig flitigt!
Jag har några andra saker på min "att göras" lista, fast det är gode osäkert.
Ids inte berätta det för nån, det är roligare att chockera ;) muhaha.

Klockan 9 är det då möte, sen ska jag fanimej ut på promenix.
Det blev ju ingen ordentlig igår så jag har typ myror i brallan nu.

Ser förresten ut som att det blir en nykter valborg för min del, vettefan vad man ska hitta på, haha. Jag ska nog vara husvakt i Malånäs, så då blir jag ju lämnad med skodan. Om det är nån som behöver skjuts får man skrika till. ... även om det är en ganska liten chans att jag våga köra fyllskallar :P haha
Tjing tjong pillifjong!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0