Okänd diagnos

Det är ett program på tv4 som jag satt och såg igår.
Tjejen som var med hade nästan samma miffade problem som jag, så jag satt vaken och såg hela programmet i hopp om att dom skulle säga nånting vettigt.
Jag blev besviken!
Men en sak kan jag då få användning av, hon hade tydligen nån slags spännings migrän som man lätt kan göra nånting åt. Så jag ska vandra iväg på Apoteket idag och diskutera med dom. Det vore himla nice att kunna få en användbar skalle igen :) haha.

Igår kom även ett till paket beställda saker, Ellos denna gång :)
Och tro det eller ej, allt passade peeeerfekt! Höjden av lycka!!
.... eller ja, nu ljög jag. En bikini bh var för liten, men det hade jag nästan förväntat mig.
Så nu har jag fått mig nya vardagskor, joggingoverall, och nå linnen och tröjor.
Nu jävlar är jag redo för våren, på riktigt!! :)

Här sitter jag, i skräddarställning på min barstol och äter havregrynsgröt.
Livet kunde väl nästan inte va bättre :P
Hoppas det inte trillar nån snö idag, jag tycker om att kunna va ute och gå utan att slå ihjäl mig efter varje steg!
LÄNGE LEVE SOLEN!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0