Påsken

Oj oj oj vilken vild helg det har vare!
Jag har inte festa såhär mycke sen i sommras, haha. Så himla skoj, men jag kunde dock klara mig bra utan baksmällan. Jag är typ snurrig i bollen än.
Jag var ju så jävla smart igår, eftersom det är så sjukt blött ute så tog jag skoterskorna på mig, haha. Folk verka inte tycka att jag var så vidare snygg, om man säg såhär: röd kort klänning, svarta strumpbyxor, fjädrar i håret och enorma skoterskor är tydligen inte så sexigt som det låter? Hahaha
Det är så många malåbor som man får träffa alltför sällan, det är så synd att alla roliga människor flyttar! Ni borde få smisk för att ni lämna mig! Haha.
Skulle inte förvåna mig om man var knäppast i stan igår, efter tequilan är mitt minne ganska blangt så det är som svårt för mig att veta vad som hände, haha. Fyfan, aldrig mer tequila!!
Inatt ska jag iaf sova i Malånäs, man måste ju umgås med Märtha när hon äntligen är hemma :) Jag har ju bara vare bakis igår och idag, haha. Ååååå gud, jag vill sova nuuuuuuuu!
Längtar tills man får se bilderna från igår och förrgår :) hihi

Puss!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0