Pysselkväll på ortis

        

Som kanske dom flesta vet så har jag min lilla hobby med att göra smycken, eftersom det är en del av inriktningen på skolan jag ska gå så tänkte jag att det kunde vara passande att sätta sig och göra nå halsband ikväll.
Jag är aningen ringrostig!
Det kanske verkar totalt cp, men dehär halsbandet tog två timmar att göra! Haha.
Iofs såg jag tv samtidigt, men ändå :) 


  


Alla grejer jag gör nu hade jag ju tänkt försöka sälja på hemslöjdsmässan i Vormsele om nån månad. Isabelle är så snäll som låter mig göra det :) Det ska bli skoj att se om nån vill betala för allt mitt pyssel! Haha.
Oj gud, det känns så himla overkligt att jag ska bo i södra sverige ett år.
Det händer verkligen!! ... Hoppas det inte går åt skogen nu :) haha.

Pirrigt!!! ... så jävla underbart :D
Hihihihihihi

Kommentarer
Postat av: Linnea

ååh så spännande :)

Då måste ja ju komma o hälsa på dig ju ;D

2009-04-22 @ 17:47:25
URL: http://allanea.blogg.se/
Postat av: Linnea

fint halsband. (:

2009-04-29 @ 18:32:59
URL: http://lillonea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0