Rally kalle!

Igår körde jag alltså till Lycksele, och tänka sig.. jag överlevde!
Det var första gången på nästan två år som jag kört inne i en "stad".
Well done Juddan, nu är jag stolt över mig själv :)
Tycker bara lite synd om Linnea som fick stå ut med mig när jag var psyko, haha.
Tack gode gud för bra musik!! :P

Men det blev en riktigt bra dag, jag fick träffa några gamla godingar, äta årets första mjukglass, och övervinna mina demoner. Hallelujah!
Denna helgen får helt klart 10 poäng av mig :)

Idag ska jag köra skodan till Malånäs och mysa runt där med familjen.
Skoterkörning och dyl lär säkert ligga på schemat.

Hoppas alla fått ha en lika rolig helg som jag :)
Puss!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0