Snart helg :)

Jag var alltså på sjukan igår, och som väntat var det väl inte alls nå givande, haha.
Det slutade med att läkarn bara berätta om sin livshistoria, slet lite i mig och skrev under nå papper. Det tog två timmar av min dag! ... Hahahaha. Jag vet inte om man ska skratta eller gråta :P Den snubben kan verkligen konsten att snacka!
Jag är gode stel och sliten idag, men det var väl inte oväntat. Det brukar kunna bli så när nån nypt och slite i en.
Så jag vettefan hur jag ska göra idag, jag hade ju snackat om att fixa en bil och köra till Lse en sväng, men jag vet inte om jag vill köra bil när jag inte kan vrida på skallen ordentligt. Det kan bli farligt! Haha
Jag får väl klura :)

Jag och lilla Mor betsällde från H&M igår också, alla dom finaste sakerna jag verkligen ville ha vart slut typ timman innan vi beställt. Så jag är aningen besviken... Så av rena tjurskalln plocka jag på mig en massa fanskap som jag egentligen inte behöver. Tur man kan skicka tillbaka :P
Första paketet skulle då tydligen komma nästa vecka, jippie :D
I lööööööööv it! 2009 is the year of fanskap ;)
Over and out!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0