Sommartider hej hej!

Det känns verkligen att våren är på G!
För tre dagar sedan såg jag tre svanar i Malån när jag körde hem, och idag fick man se en sädesärla. Iofs så gör inte en fågel sommar, men det är inte långt ifrån! :)
Damn vad jag längtar tills man kan skutta runt i bikini och kjol utan att frysa häcken av sig.

I veckan är det mest bara möten och skit som gäller, jag ska bara ringa till olika skolor och fixa imorgon. Sen är det ganska fritt fram.
Oh justja, fader Lars fyller ju 49 till helgen!
TÅÅÅÅRTA!!! :D

Nu ska jag städa bort allt fanskap man ha slite fram under helgen.
Men jag har haft skoj, tack allihopen för några mysiga dagar! :)
Puss & kram


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0