21 år idag!

Jag säger bara: herrejävlar vilken dag!!
Först och främst fyllt jag ett år äldre idag, och det är så otroligt många som har grattat mig. Har aldrig vare med om nånting liknande, så jag tackar så mycket för alla fina gratulationer! :) Jag lyckades till och med få mina nya klasskompisar till att sjunga för mig, muhaha.
Men det har vare en bra dag, vi har haft endel förberedelser inför det plugg som väntar. Lite snack och lekstuga sådär, sen så skulle vi hux flux ha ett Matteprov mitt i alltihop. Det var väl mindre lyckat.
Sen följde jag en brutta från klassen in på stan och handla, så missa jag självklart bussen tillbaka så jag fick vandra runt på affärer ett tag. Inte helt bajs! ... om jag inte vare tvungent att bära på en jävla ICA påse hela tiden, haha.
Men men, det tog igen sig :)
Sen när jag efter många om och men tage mig hem till skolan igen så slet jag fram en kladdkaka jag bakade igår och bjöd på, drack kaffe och snacka skit. (Bokstavligt talat!) Sen bar det av på gymmet för jag och en brutta :)
Kan väl inte påstå att jag kämpade så hårt på gymmet, men jag är ju klen, och det vet ju alla :P

Lite bilder från mitt rum

           
Jag vet att det är kaos! Men det kan inte hjälpas :P

Nu ska jag iaf ta och släpa mig mot sängen, lägga in en snus och njuta av det faktum att jag nu är ett år äldre! Hell yeah! Gammal och vis är man!
Men som sagt, tack för alla som grattat mig idag :)
Puss och kram på er!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0