Åker snart :)

Jag hinner inte skriva så långt, ska snart fara och jag har inte packat klart än.
Vi väntas väl vara i Umeå runt 3 idag, så ska jag packa in allt skit i min nya lya.
Imorgon börjar första lektion vid 12, antar att man bara ska lära känna alla då.
Shit vad detta känns konstigt!

Ikväll blir jag officiellt strömbäcksbo :) Den du!

Som sagt vet jag inte om jag kommer ha så bra tillgång till internet på skolan, så jag lär ju inte kunna skriva här så himla ofta. Men jag ska göra mig bevsäret så gott jag kan :)
Hejdå allihopen!! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Vanja

Ska du börja plugga? ;)

2009-08-25 @ 21:34:09
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0