En GOD helg! :)

Jaasi, så då var ännu en helg slut.
Jag har gjort mycket vettigt, haha. Bakade hela dagen igår, det blev Cheesecake med daim, rulltårta, American cookies och Nutella muffins. Så gjorde jag nå special bullar idag.
Inte helt fel! :) Synd bara att helgen ska gå så himla fort.
Imorgon har jag ju kurs igen, sen går jag bara två gånger till innan skolan börjar.
Helt sjukt!!  Denhär sommaren, vars tog den vägen?? Det var ju så nyligen det var snö, och så börjar det redan bli kallt igen. Hur går det till?

Igår var det då uppenbarligen många som festade :) Tror aldrig jag har blive uppring av så många fulla och lustiga människor på en och samma kväll, haha. Men det är då tur att nån vill underhålla mig ;) Jag var nämligen ensam i gamla goda Malånäs igår, päronen var på klassträff i Norsjö, så jag fick sköta mig själv. Funka fint ända tills hundarna får eld i baken och får för sig att skälla åt minsta lilla ljud. Jag la mig i sängen vid halv 11 tror jag, somnade efter 1. Vaknade halv 6, hahahaha.
Känns som gamla Juddan som alltid vad morgonpigg är på väg tillbaka? :)
Men men, nu ska jag försöka släpa fader ut duschen så jag får göra mig redo för nattens äventyr, känns som jag verkligen behöver både en dusch och ordentligt med sömn!
... Gud vad jag babblar, hahaha. Blä bla blu.
Tuttilu!! :)

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0