Framme!

Okej då, så jag fick ha internet på rummet trots allt. Tydligen!
Trodde inte jag skulle ha det, men ... ja :) Haha
Nu sitter jag alltså på mitt lilla rum på skolan, helt okej! Mysiga och inte totalt förbrukade lägenheter, haha. Det har vare en aningen virrig dag, egentligen skulle vi vara här vid 3, men självklart hade vi glömt kartan hemma så vi körde vilse ganska duktigt.
Efter många om och men tog vi oss hit vid halv 5 nångång, så slängde vi in alla grejer på rummet och drog mot stora staden för att äta middag med syster yster. Sen lämnade päronen av mig här :)
Och jag har faktiskt överlevt än så länge! Har bara träffat en granne, tror det ska vara 5-6 till i huset.
Sörjer aningen eftersom det är så pissig mobil täckning här, det går väl att sms:a men det bryts hela tiden när man ringer. Grr sa grisen!
Men men, jag är taggad ändå :) Ska snart inviga sängen, detta blir nog nice.
Puss och kram skummbanan!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0