Gone 2 Skeå


Det har vare en gosig dag dehär!
Jag, päronen och Elma drog raggen åt Skellefteå, ganska impuls, men skoj! Man kan ju aldrig ha tråkigt när Elma är med. Haha
Mirjam och Elias håll nämligen på att tapetsera om i hallen, så vi fick uppdraget att vara barnvakt över dagen.

Vi har skuttat runt på diverse affärer, men stora favoriten var nog Barnens Hus! Lilla Elma visste EXAKT vad hon ville där inne! Leka med allt! .. utom dockorna då, dom var helt ointressanta, haha.
Så lyckas hon ju självklart charma upp varenda människa hon träffa.



Typiskt nog kom vi in till centrum först när alla affärer stängt, så det blev ingen shopping för mig. Bara tre krukor på utförsäljningen hos Shape.
Jag kommer sörja förlusten av den affären! 

Imorgon ska jag börja packa inför mini-semester. Jag har bestämt att jag ska göra det i god tid så jag inte stess packar och det slutar med att jag släpa med mig halva huset.
 (Men det lär nog bli så ändå)

Inget Norsjö Bitch för min del i helgen iaf, jag är för förståndig för sånt ;) Istället ska jag sitta hemma och reta mig på myggen!
Det håller nog på att vara dags för sängen till och med, två dagars skuttande och x antal timmars buss och bil åkande har satt sina spår på min stackars skjärt.

Förresten, kusin vitamin Ida. WTF var det som lät borta hos er ikväll??!
Jag har många teorier! Haha.

Ha en härlig helg allihopen! Puss :)


Kommentarer
Postat av: ida

hahaha... du kan ALDRIG gissa vad det var! Mamma och pappa har tidligen skrämt alla som gått förbi ikv ;p Nä, om jag ska vara ärlig är det nått som ska låta som en älg.. :)

2009-08-01 @ 23:36:01
Postat av: Judith

Haha, det var det knäppaste jag hört på länge :) Men det var inte svårt att lista ut att det var Svea som hittat på nå dumheter. Det hördes ju ända åt Mirjams hus, haha.

Tokes ;)

2009-08-02 @ 15:18:02
URL: http://juddan.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0