Kort men inte gott

Okej, om en vecka kommer jag alltså att sitta i mitt nya rum i umeå och vara nervös, för dagen efter börjar skolan! Sjukt sjukt sjukt! Så mycket ska göras innan dess. Jag ska packa och fixa alla papper, ha kalas (aningen tidigt) för min 21:a födelsedag. Måste klura ut vad man ska göra i helgen. Fjälls? Lycksele? Två jäävligt starka kandidater!
Imorgon har jag i alla fall sista träffen på skolan, så jag tog mig lite friheter :) höhö.
Jasi, vad mer?
Livet är en Ikea möbel, instruktionerna stämmer aldrig, man gör alltid nånting fel, och i slutändan visar det sig att bordet är en brödrost.

Tack och hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: denise... the cuz

va äre för linje/kurs du ska gå? :)

2009-08-22 @ 12:42:55
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0