Mini semester och sånt



Jepp!
Nu är tant Judith tillbaka i Malånäs efter 4 dagars semester, haha. Snacka om mini!
Det blev bara en rutt åt Sundsvall, men man fick ändå vara med om endel :)
Till exempel, semestern starta bra! Första stoppet blev på statoil i malå, en lampa hade gått sönder, haha. Sen i Sundsvall kuta vi ju självklart på Ikea, och vem träffa man där? JO! Självaste Ingvar Kamprad! (han som starta Ikea) Det tycker jag var ganska lustigt :) Han stod med nå film team och pyssla med nån låda.
Mycket god mat, lite shopping, otroligt tur med vädret och en lagom mängd öl och vin. Kan det bli så mycket bättre? Synd bara att man inte fick vara borta längre.

Vi kom då hem i fredags iaf, igår var det svensexa och diverse spex, groteska mängder dumheter och alkohol. Det är en bra kombination! Så idag är jag självklart bakis som själve fan. Tur man är efterklok iaf!
Så här sitter jag på min pinne och undrar, nu då?


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0