Nånting som sitter fast

Lars Winnerbäcks nya låt, "jag får liksom lngen ordning" har grävt sig fast i min hjärna. Har gått och sjunge på den nu i typ en vecka, och nu insåg jag just vad han sjunger! Haha. Misstänker att det är mitt undermedvetna som försöker påpeka för mig att jag inte har så bra koll?
Jasi, tur att hjärnan fungerar iaf, på nått slags vis. (klicka på låtnamnet för att höra låten)

Nu sitter jag på skolan i Strömbäck, har spenderat helgen hos syster yster och hennes kavaljer, har haft mycket trevligt! :) Igår shoppa vi, myste och såg film. Idag har jag sprätta en sväng på stan själv, så nu är nog kontot tomt, haha. Nämen, jag är ju fattig student! (från och med nu!)
Så skjutsa dom hit mig för nån timma sen, och sen dess har jag pysslat på rummet och käkat naturgodis. Det är det enda rätta!!

Som vanligt så är förvirring "the story of my life"
Varför kan det aldrig vara lätt när det är svårt?

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0