NU JÄVLAR!

Nu närmar sig Umeå med stadiga steg!
Bara imorgon kvar, så åker jag i övermorgon! Haha, det känns ju helt sjukt :)
Jag har än så länge inte packat allt, men det ska nog fixa sig imorgon.
Ikväll är det målning som gäller, jag har äntligen gjort dendär förbannade blomman i trappen. Det känns som man kunde ha väntat med det tills en dag man inte var bakis och gay, men nejdå. Jag ska ju tjurskalla som vanligt, haha.

Igår var det gå rajraj i Lycksele, eller en dag på stan rättare sagt.
Jag och Linnea tog bussen in på kvällen, så hamna vi i hamn på fest hos Anna. Galet trevligt :) Önskar dock att man hade kunna hålla spriten lite lättare, M-HM!! Jag däcka väl där runt 10 - 11. Tack och lov hade bodyguarden anlänt då så jag satt tryggt, haha.
Men före det han man ju ändå med endel, träffade några gamla godingar, fick åka brum-brum med bröderna Holmberg, fick misshandla några pojkar, och dumförklara en och annan som pepåka att jag skulle vara för full (?) Haha, jasi vilken stjärna man är ibland! :) Tog mig aldrig ens på området, hahaha. Nej, jag somna istället med en korv i högsta hugg mot bröstet.
Så baksmällan är ju självfallet inte så lindrig idag.

Nog om det!
Imorgon lär det iaf bli ett litet födelsedags kalas i Malånäs för gamla goda mig.
Jag fyller ju år på torsdag, så vi passar på att vulga tårta innan jag far.
Hallelujah! Vad mer?
Njasi, inga nyheter. Bara old news.
Lika bra det :) Nu har jag skrivkramp.
Hoppas alla har haft en underbar helg! Puss & kram

Kommentarer
Postat av: denise

jo de här är ju sista året för mig...:)

2009-08-24 @ 12:56:20
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0