Överaktiva slarverfia!

Dagarna går och tiden för skola och plugg närmar sig!
Jag är faktiskt inte så himla nervös :) Bara nyfiken! Håller tummarna för att folket man ska bo med är lajban och inte torra fjärtar som man bara får lust att torka upp med dasspapperet.
Men men, det blir nog nice!

Jag har fixat runt i typ två dagar nu med att städa och få ordning på rummet, det är inte så enkelt som det låter! Jag fick tex nyss för mig att flytta på sängen. En dubbelsäng med världshistoriens fetaste ram av trä. Inte så jävla simpelt! Jag knuffa och stånka i en kvart innan jag ens fått den 10 cm bort. Så jag gav upp ganska snabbt.
Är det ett tecken på att jag är klen eller? Haha :)
Måste börja klura ut vad man ska ta med sig för saker.
Tex internet kommer jag inte ha lyxen att ha längre, utom det blir väl till att hitta ett bibliotek i så fall. Kök och sånt delar man med andra (tror jag) Så jag lär ju inte få baka som ett tok som jag brukar, haha.
Nedräkningen har börjat! :) 13 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: denise

Usch för skola säger jag bara. Jag har sista året nu kvar och har ångest för att börja om! haha

2009-08-13 @ 12:34:56
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0