Fuck yeah!




Tiden tickar på och SNAAART är det lov, jag sitter typ och räknar timmarna, haha.
Idag har det vare ganska slappt, först fick vi se barnfilm på svenska lektionen, så efter lunch var det skapande, vilket av naturen är ganska flummigt. Blumblerfnurr!
Jag och Jossan gjorde då det mesta av dagen genom att busa bort hela lunchen och leka fotomodeller. Skoj! Den lilla bruden är verkligen guld värd.

På skapande gick det så pass illa att jag ställde mig och koka nå slags chokladkola och fudge, jag har nog baka varje dag nu i typ en veckas tid! Sjukligt beteende!! Men det är då skoj när folk uppskattar det man gjort, annars skulle det ju vara totalt meningslöst att baka allt :) haha.

Tina och Linnea har även hört av sig under dagen och meddelat att julkorten kom fram :) Hallelujah! Man vet ju aldrig med posten, risken finns ju alltid att nån ensam stackars sate behåller julkorten för sig själv, haha.
Ganska förvånande att korten kom fram på en dag! Skickade dom igår, detta gillas!
Nu ska jag försöka ladda upp nån slags motivation och energi till att städa upp rummet inför julen.
Nån som vill göra det åt mig?

Hejs svejs lingonfejs!! :)


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0