Ful jul!


Ja huvva vad tiden går fort!
Nu är julen (typ) slut och jag med den.
Jepp.

Jag har försökt att blogga nu ett X antal gånger, men internet dör ju alltid för mig. Får hoppas att det funkar bättre nu :) Nämen jag har haft några goa dagar, aningen för stressigt för min smak många gånger, men sånt är väl livet.
Julafton flöt på som vanligt, mysigt och fettbildande.
Juldagen var väl nånting liknande, plus att jag efter en incident med en buttcrack utanför hotellet förlorade min ena vante.
Jasi, stolta ögonblick!

Märtha och Jimmy har just åkt mot varmare vidder, alltså Umeå. Så jag är kvar i gamla malånäs med päronen. Fundera på att använda några av mina julklappar för att kunna roa mig själv.
Tydligen var årets julklapp muffinsformar, haha. Jag har räknat till att jag fick sammanlagt 10 stycken paket med muffinsformar, av olika personer / tomtar :)

Uppenbarligen vet då folk att jag gillar att baka!

 

Tråkigt nog är jag fast i Malå tills på tisdag, då jag har tid hos tandlärkarn. Ganska typiskt. Men sen hoppas jag då att jag ska kunna spendera lovet i lugn och frihet.

(och ja, jag sket i att ta med mig nå plugg över lovet)

Inte mer än rätt!

Nu håller jag på att frysa arslet av mig, ska söka reda på nånting att vira om kroppen, och sen ska jag nog parkera mig i tv soffan. SÅ underbart :) Höhö.
Puss och kram skumbanan!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0