Ho ho ho!

Äntligen har jag börjat få fart på min tomteverkstad!
Jaaa, jag vet att det är 23 dagar kvar till jul, men jag börjar helst tidigt :)
Eller det är rättare sagt nödvändigt med tanke på att jag tar så lång tid på mig att slå in paketen, haha. Förra året kunde jag sitta en timma med ett och samma paket, slå in så fint jag kunde och pyssla till det hela. SKITSKOJ! :)

Efter skolan idag åkte jag in på stora staden och köpte dom sista grejorna som stod på tomtens lista, så hämtade jag upp det jag hade hos syster Märtha också, så nu är jag långt ifrån göralös!
Imorgon ska vi då hur som haver filma in dedär reklamfilmen till Strömmis hemsida, så jag gör nog klokt i att försöka få så mycke skönhetssömn som möjligt nu, haha.
Livet på en pinne :) (?)

Natti natt kissekatt

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0