Länge leve ledigheten!


Hallelujah, äntligen helg!
Synd bara att man inte kan avnjuta den med nånting roligt, som till exempel fest i Lycksele, mys med stor liten pojke eller annat galenskap. Istället sitter jag på mitt galet stökiga rum och klipper ut bilder på mig själv på paint.... Tragiskt!



Det är inte lätt när det är svårt, när man är liten och kåt.
Visst är det så? ;)

Men det har hur som haver vare en bra vecka, trots allt plugg har man överlevt.
I torsdags fick jag testa på att stöpa ljus, och det var verkligen inte så enkelt som man skulle kunna tro! Så nu kan ju nån stackare vänta sig några skitfula ljus i julklapp, haha.
På kvällen hade musikalarna en liten visning av årets julshow, jag säger bara det.. Idol kan slänga sig i väggen! :) Oj oj om man ändå kunde sjunga ens hälften så bra som vissa av dom!

Idag har det inte vare så händelserikt, efter skolan skjutsa PATRIK in jag och c/o på stora staden så man kunde inhandla lite sötsaker. Självklart är man väl ingen amatör! Jag lyckades på nå himla vänster handla upp (nästan) hela den pengen jag hade på banken, på enbart ingredienser till bakning.. och yoghurt såklart, haha.
Hur bär jag mig åt egentligen???
Men då kan jag iaf roa mig med att baka i helgen :) Det känns tryggt att ha lite skoj mitt i allt pluggande. Ganska sjukt.. Hur mycke jag än pluggar så känns det inte som att jag blir nå mycke klokare!
Hmm, detta måste jag luska vidare i.

Nu ska jag stampa ut i köket och kika på mina knäckar som jag just gjort.
Nån som vill ha lite flytande knäck? Dom vart aningen för mjuka, haha :P

Trevlig helg, sug och svälj!

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0