Livet på en pinne



Uj vad tiden har gått fort, tänk.. snart har jag gjort klart första terminen här på Strömmis. Det är nästan sjukligt att det förflutit så himla snabbt.
Ändå känns det inte som att jag lyckats göra så mycket vettigt, alla viktiga saker tar ju typ fart till våren. Huvvaligen, då blir det typ dubbelt så mycket plugg! Och redan nu har jag så dåligt samvete för att jag inte har tid att umgås med allt det folk som jag vill. Är det verkligen såhär studentlivet är? Det märkte jag aldrig av i gymnasiet, haha.

Nu före jul är det tänkt att jag ska hinna göra prov i matte C, och jag har inte ens gjort hälften på det kapitlet än. Plus fyra andra läxor som ska vara inne före lovet.
Huuuuur??
Jag kan iaf trösta mig med att jag har en kort skoldag imorgon, då får jag sätta mig med alla böcker och plugga skiten ur mig.
Gud vad jag gnäller :) haha.

Men det är då inte bara stress och bajs på skolan, idag började vi ha julpyssel och ljustöpning, egentligen ska jag inte få göra det förrns på torsdag, men jag fuska och smet med Jossans grupp idag :) haha. Alla vet väl att jag älskar pyssel?
Det är inte straffknull med grovsalt att få leka av sig lite och till och med få i sig lite julkänslor på kuppen.


Förresten, i veckan måste jag ha bestämt vad jag ska göra på specialarbetet efter jul. Jag får typ välja precis vad jag vill, men vad...?
Funderar på att göra en egen liten bakbok, nån som har några förslag? Jag har verkligen idé torka!

Nu är det dags för mig att skutta in i duschen, tjingelling!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0