Onda Onsdag

Man hade kunnat tro att detta skulle bli en skojsig dag, och det var det väl på sätt och vis.. Men jag är ändå kritisk. Såhär var det att dom filma dendär reklamfilmen på skolan idag, och jag blev intervjuad. Jag brukar ju normalt inte alls ha svårt för såntdär, men så hux flux när man väl sitter där och ska prestera så fick jag totalt hjärnsläpp!
Jag kom på mig själv att jag avsluta varje mening med "Jaaa...?" Eller "så typ.." GAA!! Vem fan pratar så?? Tack och lov kan jag skylla på att jag kommer från Malå :P

Plus att dom hade en såndär krövla strålkastare som blev varm som satan, så antagligen blev jag ju en liten tomat också.

.. inte ett av mitt livs stoltaste ögonblick :P Haha

 

Men men, nu är då dagen förbi.

Jag har sutte och lekt med julklappar sen skolan sluta, helt sjukt att jag aldrig blev less, men det är ju som vanligt. Jag försvinner in i min egen lilla värld. Imorgon har jag sovmorgon så det gör inte så mycket att jag dummar runt på kvällen.

Undra om jag ska ta och erkänna mig själv besegrad och bara sjunka in mot kuddarna.

Fyfan vilken underbar plan! Woho! Natti natt :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja är bara lite förkyld..

Håller på o bli bättre.

Duvan cup, Men den är ju i januari :O

Lucia ska ja då till kerstin, ska du dit?

2009-12-03 @ 11:14:21
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0