Snart Jul!

Oj oj nu går det undan!
Bara tre dagar skola kvar, sen bär det av mot kallare breddgrader :) Det börjar äntligen kännas som att det är jul! Snön ligger vit och fet på marken, och pojkarna busar med sina snöbollar.
Jag har lyckats lura i folket all pepparkakscheesecake, jag blev faktiskt glatt överraskad över hur god den var! Kan lätt rekommendera den till julbordet :)
Vi har haft en mysig kväll på skolan, äntligen har man tid och ork att vara social igen.
Patrik, Lars, Chili och c/o offrade sig och tog några kakor, så drog vi raggen ner till bibblan och myste i skenet av en öppen brasa. Inte bajs! Det är tacksamt när man kan julmysa på detta viset :)
Lite löjligt, jag har kvar typ tre lektioner denna veckan. Känns nästan meningslöst att vara kvar på skolan, men det är lika bra att stanna och vara lite effektiv och trevlig. Plus att jag vill äta julbord på fredag :P haha.
Nu ska jag släpa arslet mot duschen!

Måste bara få visa upp min nya favorit tomte!
Tror jag ska skriva ut han och sätta upp på mitt rum!!


GOD JUL!! :D

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0