Det är så skoj att va fin :)



Synd bara att det är så sällan man får klä upp sig!

Elmas dop var ju alltså idag, det var super fint :) Syrran läste dikt så alla grät, Elma blev blöt i håret.. och jag slapp sjunga! Jag tror folk tackade gud att dom fick behålla sin hörsel.
Jag är långt ifrån nån sångfågel nuförtiden!

Tyvärr så glömde jag min kamera hemma, så jag får väl vänta tills syster Märtha delar med sig av sina bilder. Sånt brukar vara så himla skoj att se.
Jag gillar min familj :D

Ryggen min är aningen besvärlig, den ha vare det hela veckan.. så jag är inte så överdrivet aktiv. Skulle dock vara skoj att vara det! Dedär med beach -09 ser ut att gå åt pipsvängen! Kakor och godis är på tok för gott, och sånt finns det gott om hos mig!
Im a fatso, wanna make out?





Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0