Fredag den 13:e, pyttsidattsan!!

Dehär ska ju vara en otursdag, men jag har inte märkt av det för fem öre! Tvärtom, jag har haft det himla mysigt :)
Skutta på marknan en sväng, for på systemet och ica och sånt, sen laga jag middag åt Mirjam och mig. Ack vad duktig jag är!! Det blev en taco paj, sååååååååååååå gott!!
Jag borde fan bli kock.

När jag for ner på samhälle idag kom jag att tänka på en sak när ögonen blev koko och sminket rann. Varför sminka man sig egentligen? Nogför att 90% av karlarna har hjärnan i kuken, men lättlurad kan dom väl ändå inte vara? Sminket lurar inte nån annan än en själv.
Kanske man skulle ge sig fan på att ha en sminkfri vecka? ... jag skulle nog skämma skiten ur min omgivning, haha.
Jaaasi, jag är minsann klok ibland :)



 Sneaky Elma gick loss på min vattenflaska.
Hon vill verkligen va som moster sin!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0