Im a good girl!

Nu har jag städat, diskat och bakat. Oj oj oj så duktig man är!
Det ser dock totalt kaos ut här ändå, haha.

Syster Mört fyller 22 idag, grattis grattis!! :)
Trots att det är hon som fyllt år så ordnade hon rena rama mini julafton åt jag och Mirjam i helgen.

 ex, rosa oboy!     
 Den du! :)  

  

Ganska uppenbart att syster ha vare i USA va? Haha. Man blir ganska sugen på att va dit själv :) Kanske jag får leka uteliggare några månader så jag får råd att dra en resa i sommar.

Jag fundera fortfarande på om jag ska fara åt Umeå innan helgen, jag är i desperat behov av byxor! .. och snygga kläder i övrigt, haha. Nån som vill följa mig kanske? :)

  KAKA !       

Kommentarer
Postat av: Linnea

Näe, Rosa Oboy :O :O

Lite fusk ;)

2009-02-19 @ 17:36:12
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0