JAHA!!!??

Jag klicka runt på facebook nu på morgon, så kom jag in på nån slags enkät där folk kan svara ja och nej frågor på vad dom tro om en. Självklart så har ju 90% svara anonymt :P
Men det var ganska lustigt att se vad folk ha svara! Haha.
Tex, 5 st svara att dom trodde att ja ha strippa.
3 st tror att jag sjunger i fyllan.
4 st skulle presentera mig för nån dom vill imponera på.
2 st tror att jag ha spela in en porrfilm.
Ingen tro att jag är gay.
Ingen tro att jag har deltage i en orgie.
osv osv osv...
Lustigt vad folk kan tro knasiga saker om en! Hahahaha. Strippa?? Det värsta jag gjort åt det hållet är väl att ha skaka rumpan iklädd bikini. Och porrfilmen, hahaha. Oj oj, vad ska man säga?
Kanske man är duktig på att få en att framstå som nånting man inte är?

Ikväll eller imorgon hade jag tänkt he mig åt Umeå för att shoppa loss, och denhär gången ska jag fanimej göra det också! Jag har ju sagt att jag ska dit dom senaste 7 veckorna. I gotta go!
Yeeeah, mycke snack och ingen jävla verkstad.

Funderingar: åka utomlands i sommar? :)


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0