Olydiga flicka!

Jag for ju på gymmet jag... gissa hur länge jag var där!! 30 minuter! Varav 10 av dom myste jag med en vattenflaska på en bänk. Jag är veeeeek!!!
Så när jag kom hem flög jag direkt på kakorna, haha.
Jasi, sommarformen verkar vara långt borta.. eller ja .. rund är ju också en form! Det är ju till och med den formigaste formen av dom alla! Damn vad jag är filosofisk.
Jag vill baka . . . och shoppa!

Yogan har börjat göra bakslag för mig, jag har haft världens jävla träningsvärk i flera dagar nu och inget hjälper. Jag börja fundera på om jag ska tvinga nån att operera bort dedär delen i hjärnan som reagera på smärta, det vore förbannat behändigt! Jag gör ju ändå inget vettigt med den delen av skallen.
Bara en tanke!
  

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, du är inte ensammen om att ha träningsvärk. men ja ha bara lite i magen o armarna ;P

2009-02-11 @ 17:17:26
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0