Shopping bakis!

Jag säger bara hallelujah!
Igår följde jag lilla fader till Umeå över dagen, det var egentligen tänkt att jag bara skulle vara där i 3 timmar, det slutade med att det vart 6-7 :) haha. Men jag klagar inte! Jag fick mig så mycke fina kläder, böcker och skor.

Jeansen från DrDenim är min absoluta favorit, skönare byxor får man leta efter! Plus att jag fick mig lite rea fynd, och två BHar i rätt storlek, det var länge sen sist! Haha.
Vad mer?
Bok rean var riktigt skoj :) Jag köpte mig två böcker, ångrar nästan att jag inte köpte fler!Kanske man får spana upp sånt i Lycksele i helgen.
Då ska jag sova hos gamla kära Isabelle, det är ju så sällan man får träffas så det lär ju bli full rulle hela helgen :) höhö. Tina ligger också i skottlinjen för mina fanskap, du kommer inte undan!!! Muhaha.

Gårdagen slapp jag dock inte ifrån helt bekymmersfritt, ryggen krånglar och kontot är sorgligt tomt. Så dessa två problem måste jag ta hand om innan helgen. Äh.. det ska nog inte vara helt omöjligt, haha. Nu blev jag sugen på en promenad i det fina vädret, minus 3 grader är ju rena rama sommaren enligt mig!
By the way, vem kör i helgen? :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Va söt din blogg är :)

Läs gärna min blogg!

Kram Emma

2009-02-25 @ 22:25:55
URL: http://thy.weblogg.se

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0