Tjockis!

Fläsket hänger och byxorna tränger, häftigare än så kan det ju bara inte bli!
Jag måste nog ta tag i mitt nya nyttiga liv och gå ner till sommarformen igen. Jag fattar inte hur jag bar mig åt förra året! ... Hmm. Detta är kluriga grejer.
Jag hade ju bestämt tänkt mig på gymmet idag, men det blev lite ofrestande när det är 24- ute!
Armade norrlänska vinter!!

Så är det ju malå marknan i helgen, mysgos!
Det är ju bara några meter från där jag bor, så dom har skotta upp en stooor parkering baki min lägenhet. Jag kan sätta 100 kr på att det kommer vara rally på den om nätterna nu. Jag måste nog dra för persiennerna ordentligt.

Jag vill ut och springa ! ! !
Så förbannat .... Jag får väl ta en kaka istället, höhö.
Över och ut, gå och skjut



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0