Weekend

Hobbedobbedido!           
Så är det hux flux fredag igen, shit vad denna veckan gick fort! Det är typ 20 grejer jag hade tänkt hinna med, och jag har knappt gjort 2 av dom. Fy på mig.

Idag måste jag handla, städa klart, göra klart nå smycken, gå ner 10 kg, sluta snusa.. och fixa världsfred...
Kommer jag lyckas? Eh neeee...!!! :P

Det känns som jag jag har glömt göra nå viktigt i veckan.. men jag kan inte komma på vad! Såntdär driver mig minst sagt till vansinne. GA!!
Men men, nu ska jag dra tummen ur arslet och få nånting vettigt gjort. Det skulle inte sitta fel med en liten frukost först, fetmagen börja klaga på mig!

Oh, by the way. TOMTEN FINNS INTE!
Hejdå :D





Kommentarer
Postat av: Linnea

Sover du aldrig? :O :P

Ja tro du kommer lyckas med allt du ska hinna med :P

Haha

2009-02-20 @ 10:09:17
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0