Aj aj

Att det då ska vara så gudförbannat svårt för mig att få känna mig kry en enda dag!
Ryggen har faktiskt vare förvånadsvärt ojävlig senaste tiden, det är bara samma gamla vanliga. Men då har istället käken börjat spela spratt. Idag kan jag varken stänga eller öppna mun ordentligt, det gör sjukt ont och det har gjort att huvudvärken ha blive värre.
Tackarrr som feeeen!

Men jag ska inte bjäbba.
Jag sjukanmälde mig iaf från kursen idag, orkade inte köra åt Malå i detta skick.
Det är mycke jag måste få gjort innan imorgon, så det är väl bara å "bita ihop" och ta tag i allt. Fyfan så jobbigt.
Jag skulle väldigt gärna ha dendär sjukdomen som gör att man inte känner nån smärta just nu!
Inser ni andra vilket enkelt liv ni har?
Det är en sak att ha vanliga problem att ta itu med, men att samtidigt behöva stå ut med en trasig kropp och försöka hålla sinnet friskt. Det är ingen enkel uppgift.
Men jag får staka vidare, kanske det leder till nånting gott tillslut.


Kommentarer
Postat av: linaaaaaaaaaa

aa tycker fan synd om dig,

ja ha ju fått nåt fel i min rygg ja me :S

eller ja ha ju haft så sen typ slutet av 2007 ;S

känner mig ibland som en 80åring som skulle va i behov av en rullator!

2009-07-12 @ 11:20:55
URL: http://blessthismess.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0