Baaad dream!

Jag har börjat drömma så mycket sjuka saker när det är såhär varmt om nätterna.
Inatt fann jag mig i detta senario, jag skuttar runt på en enorm fest utanför Lycksele. Jag pimplar öl och häller i mig sjuka mängder sprit, så kommer hux flux Tina fram till mig och säger "Vafan Judith! Du kan ju inte supa såhär när du är gravid!" Så tittar jag ner på min mage, och den är enorm!
Sen fick jag typ panik och wäk pockellipo.

Undra vad detta kan betyda?
Jag tjollra ju bort drömtydarboken i flytten så jag kan då inte undersöka själv, haha.
Så himla psykande!

Idag hade jag då tänkt satsa på att baka lite till, igår blev det bullar i stora lass! .. dom blev dock inte så himla lyckade :P men jag kan ju ändå vara lite stolt, det är första gången jag baka bullar helt själv utan att fuska, haha. Plus att ugn i malånäs är schizofren.
I Wonder vad man ska göra i helgen? :)

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0