Bubbleroom Beroende

Jag har skaffat mig en ny hobby, att sitta och glo på bubbleroom.se dagarna igenom. Jag är beroende!
Förra veckan beställde jag en klänning där som jag blev så sjukt nöjd med. (denhär) Jag har nog aldrig haft ett härligare plagg! .. Tyvärr så hade den fått nån slags bläck på sig innan den skickades, kanske av nån annan som provat den.
Men jag skrev ett mail till bubbleroom och klagade, så sa dom att jag skulle få rabatt på nästa köp :)
Då satte genast suget igång på denna söta lilla sak.
Jag och mina jävla shopping fasoner! Jag har ju redan en full garderob!
... men det är ju såååå skoj!
Kanske jag ska försöka dra i handbromsen, haha. Efter dehär alltså :P

Just nu är päronen i Cannobio på en camping i rivieran.
Man kan inte låta bli att bli lite svartis :) haha.
Jag är då glad för deras skull, det verkar sjukt mysigt.
Jag lär då inte ha råd att fara så långt efter att jag shoppat så förbannat :P Haha.
A Girls gotta do what a girls gotta do!
WOPDIDO!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Dom ha snygga kläder där.. Men de är ganska så dyrt :O

2009-07-02 @ 20:26:03
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0