Konsten att vara kvinna


Dendär tiden på månaden när allt är tortyr.
Det förvånar mig att ingen borta i USA inte har stämt kyrkan för att Gud skapat kvinnan till att lida på detta viset. Både kroppen och psyket spelar spratt som varken kan skyllas på sjukdom eller nånting övernaturligt. Tänk vad trevligt om man bara var besatt av en ond demon som man kunde driva ut genom att gå till prästen och tralla lite.
Det är ändå beundransvärt att det inte är fler kvinnor som begår mord en gång i månaden, till exempel igår var jag nära att strypa hundjävlarna när dom höll mig vaken med skall och gnäll. Jag skrek halsen av mig och sprang efter dom som en galen padda. Vem fan gör sånt?
Idag ser jag inte riktigt logiken i att jag flippa så totalt, men man får väl skylla på hormonerna. Men folk gör ändå klokt i att hålla sig lååångt borta i veckan
för att undvika att reta upp mig och riskera en saftig misshandel.
Tur Tobbe Trollkarl är klok, han flydde ända åt Kiruna!

Nu ska jag ut och gå och vänta på att myggen suger sista musten ur mig.
Piss ut


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0