Motorveckan!



Jag säger bara hallelujah! Mer skoj än såhär kan man ju inte begära :)

I Torsdags for jag alltså till Lycksele, sovde första natten hos Josefinfinfin och myste lite i allmänhet. Fredagen blev det också mycke mys och fix inför kvällens dumheter, alltså fest :P Såklart, haha.
Då svinga jag bland annat förbi hos Carro och skutta i vattenpölar.
Lördagen var väl ungefär lika "harmonisk", middag och mys med Tobbe trollkarl och  50-tals fest hos Tina med Isabelle och Linnea. Mycket cp fasoner, skitmycket flumm med kamera. Det är kanske lite uppenbart?
Jag hade en riktigt rolig helg, det enda jag kan beklaga mig över är att
jag missade att träffa så många gamla godingar, men det får väl bli en
annan dag då :)

I veckan ska jag försöka få ordning på endel saker inför skolstarten, det är inte länge kvar nu! :) Oj oj.

Syster Märtha är ute med husbilen i veckan by the way, hon och Jimmy alltså.
Maybe jag lägger vantarna på den nästa vecka :)
Nu ska jag väcka moder, hon verka ha tage sovmorgon.
Pew pew!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0