Musik vid Malån typ

I know, jag har vare måttligt lat på att skriva senaste tiden.
Men nu kan jag slösa en stund på min vishet.

I helgen var det alltså Musik vid Malån, MVM, Music by the Malåw.
Tro det eller ej så hade jag skoj! Utan att varken slå mig sönder och samman eller dansa på bord och trilla ner. Triumf! Så detta måste ju helt klart gå till världshistorien.
Jag fick träffa många gamla godingar, till och med några tjommar från Lse och Umeå tog sig hit.
Det blev ovanligt lite dansande, men det var nog lika bra det :)

 - Helgens favorit: Jag har tydligen en jättevacker aura!
 - Helgens nit: Blöta fötter + kyla = Nerkylda / gula fötter och förkylning.

Jag finner ingen vetenskapligt bevisad förklaring till att jag var så lugn!
 ( ja, tro det eller ej. Dedär vad mig.. lugn! ) Haha.

Nu ska jag vårda min ömma skalle, sen försöka locka hit John Blund.
Pewwsah *

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, ja just. Din aura ja..

Jo men du va ju ganska lugn lördagen iaf. :)

2009-07-16 @ 08:43:46
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0